Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ - ΓΥΡΙΖΩ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΜΠΡΟΣ.

Ανακάλυψε ξανά το παλιό σου ραδιόφωνο.
Να δεις που θα το γουστάρεις.
Κάποτε ακούγαμε και ζούσαμε.
Τώρα ζούμε χωρίς να ακούμε και μόνο βλέπουμε χωρίς να ...βλέπουμε!
Γαμώτο μου.
Δεν θέλω άλλες ειδήσεις στην τηλεόραση που μου μπερδεύει το μυαλό και την ψυχή.
Γυρίζω πίσω για να πάω εμπρός κι ακούω ραδιόφωνο.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ - ΓΥΡΙΖΩ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΕΜΠΡΟΣ.
Στην Πιερία μου, ακούω ψυχαγωγική ζώνη 8 με 10 κάθε βράδυ στον "ΑΘΛΗΤΙΚΟ" 106,7 μια άλλη πρόταση! Πρόταση διασκέδασης, χαράς, αποφυγής προβλημάτων, διεξόδου και ...διεξόδων!
Χαμόγελο.... Σλόγκαν που υπάρχει και υπάρχει στη ζώνη αυτή "Όχι πολιτική - Όχι μπάλα....Πάμε γι άλλα" - έ ναι λοιπόν!!
Στην Πιερία μου, ακούω το πρωί στις 9 την Μαρία Βαλσαμίδου του ΡΑΔΙΟ ΔΙΟΝΥΣΟΣ στους 89,2 και "μια καλημέρα είναι αυτή" για να πάει καλά η μέρα μου!