Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΑΥΤΟΣ ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ! ΧΑ ΧΑ ΧΑΑ

"Από δω η γυναίκα μου κι από δω το ...αίσθημα μου" χα χα χα
Πάλι αγαπάει ο έτσι....
Πάλι καψούρα τραβάει.
Τον πήρε χαμπάρι η γυναίκα του και τον βάζει και κοιμάται στον καναπέ, εδώ και κάποιες μέρες.
Δεν έχει κοκό... χα χα χα
Τον έβαλε στον καναπέ για τιμωρία η φουκαριάρα, όμως αυτός εκεί...
Δεν απαρνιέται την καψούρα του.
Την όμορφη, την βγάζει και χεράκι χεράκι στην παραλία....
Χέρι με χέρι τους είδαμε στην αμμουδιά, να κοιτούν τα άστρα.
Εκεί τον είδε με την γκομενάρα συγγενής της γυναίκας του που πήγε για τσίπουρο κατά κει και το βρώμησε στην κυρά του.
Εκείνη αμέσως τον εξόρισε στον καναπέ.
Δεν το έδιωξε.
Γιατί απλά κι η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ είναι καψούρα μαζί του.
ΑΥΤΟΣ ΚΑΨΟΥΡΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ, Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ...ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ! ΧΑ ΧΑ ΧΑΑ
Ο δικός μου είναι κόζι στην πολιτική μας.
Νέος κι ωραίος και καβλιάρης...
χα χα χα
Θα μου πεις εσύ ο κακοπροαίρετος αναγνώστης μου "μα ρε μεγάλε ο πρώτος είναι";;;;
Κι εγώ θα σου απαντήσω, όχι δεν είναι ο πρώτος στην Πιερία που έχει ζωηρό τσουτσούνι, έχει κι άλλους.
Από το βορρά μέχρι το Νότο στα πολιτικά της Πιερίας έχεις πολλούς ...ζωηροτσούτσουνους Πολιτικούς! χα χα χα